Temat: Książka łączy pokolenia. Webinarium
Informacje:
TEMAT: Książka łączy pokolenia. Wykorzystanie literatury w międzypokoleniowej transmisji wartości.
PROWADZENIE: dr Wanda Matras – Mastalerz
KIEDY: 13 grudnia, o godzinie 18.00.
Celem webinarium jest dostarczenie inspiracji, wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu metod pracy z Seniorami. Uczestnicy rozwiną umiejętności samodzielnego prowadzenia zajęć z osobami w wieku dojrzałym oraz poznają różne techniki pracy twórczej na bazie odpowiednio dobranej literatury.
PROWADZĄCA : Dr Wanda Matras-Mastalerz – adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji UP w Krakowie, Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Biblioterapeutycznego we Wrocławiu, kierownik Zespołu ds. Badań nad Książką w ramach Ośrodka Badań nad Mediami UP w Krakowie, kierownik kursów z zakresu biblioterapii i bajkoterapii. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu terapeutycznej funkcji książki, biblioterapii, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, technik pracy umysłowej oraz edukacji medialnej i czytelniczej. Certyfikowany trener stymulacji pamięci i rozwoju intelektu.
UWAGA! PRZED UDZIAŁEM W WEBINARIUM PRZECZYTAJ REGULAMIN! DOSTĘPNY PONIŻEJ. UDZIAŁ W WEBINARIUM JEST RÓWNOZNACZNY Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU.
Regulamin
JAK ZALOGOWAĆ SIĘ NA PLATFORMĘ WEBINARYJNĄ: Aby wziąć udział w webinarium wystarczy kliknąć TUTAJ (https://cld.clickmeeting.com/ksiazka-laczy-pokolenia) oraz podać swoje imię i adres mailowy, (można również włączyć opcję sprawdzania swojego sprzętu), następnie kliknąć przycisk ?Wejdź?, ?Rejestruj?).
Rejestracji najlepiej dokonać 15 minut przed spotkaniem (czyli o 17.45) i czekać na jego rozpoczęcie.
W trackie spotkania osoba moderująca, będzie służyć pomocą w razie jakichkolwiek trudności.
Aby wziąć udział w spotkaniu nie trzeba mieć kamerki internetowej ? wystarczy połączenie internetowe, słuchawki lub głośniki.
UDZIAŁ W SPOTKANIU JEST BEZPŁATNY!
CO TO JEST WEBINARIUM: Webinarium, to wykład internetowy przeprowadzany za pomocą specjalnie do tego przygotowanej platformy. Aby wziąć udział w webinarium wystarczy dostęp do internetu oraz głośniki lub słuchawki. O wyznaczonej godzinie należy zalogować się do platformy webinaryjnej wchodząc na podany przez organizatora link (znajdą go Państwo poniżej). Rejestracji najlepiej dokonać 15 minut przed spotkaniem i czekać na jego rozpoczęcie.
Przed udziałem w spotkaniu prosimy także o zapoznanie się z informacjami zawartymi tutaj: http://www.biblioteki.org/webinaria/Przed_udzialem_w_webinarium_to_warto_wiedzie-.html To przydatne informacje przygotowane przez zespół Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury